سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۱۶

اخبار

در ششمین روز از هفته روابط عمومی:

کتاب " روابط عمومی چیست:" خوانش شد

با هدف بروز رسانی رسالت حرفه ای روابط عمومی ها در هر ارگان و سازمانی و با حضور مدیران روابط عمومی فارس، کتاب " روابط عمومی چیست؟ " در ششمین روز از این هفته در شیراز خوانش شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، ششمین روز از هفته روابط عمومی فارس، میزبانِ خوانش کتاب " روابط عمومی چیست " تالیف استاد احمد یحیایی ایله‌ای و سخنرانی ِداریوش نویدگویی؛ مدیر انتشارات نوید پارس شد.


این کتاب مجموعه یادداشت‌های علمی دکتر احمد یحیایی ‌ایله‌ای است که طی دهه گذشته در روزنامه‌ها، نشریات تخصصی و ویژه نامه های کنفرانس های حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی بطور پراکنده چاپ شده است.


کتاب حاضر در یازده فصل با عناوین روابط‌ عمومی علم است، فلسفه‌ روابط‌ عمومی، روابط عمومی و اخلاق، مطالعات اجتماعی، برنامه‌ریزی روابط‌ عمومی، روابط‌ عمومی و تبلیغات، روابط‌ عمومی و تشریفات، روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی، روابط‌ عمومی در عمل و روابط‌ عمومی ایرانی چاپ شده است.


یادداشت‌های کتاب حاضر مختصر و مفید است و اطلاعات لازم و نکات کلیدی مورد نیاز کارگزاران روابط‌عمومی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها منتقل می‌کند. بررسی موارد مطالعاتی بومی و بین‌المللی با مثال‌هایی زنده و روشن از تجربیات مولف و سایر متخصصان روابط‌ عمومی، این کتاب را به اثری تبدیل می‌کند که قادر است ضرورت، وظایف و نیازهای روابط‌عمومی را به خوبی تبیین ‌کند. از این روی خواندن این کتاب به افرادی که روابط‌ عمومی را علم نمی‌دانند توصیه می‌شود. در خلال فصل‌های کتاب بر خواننده روشن می‌شود که عدم داشتن آشنایی کافی با اطلاعات و دانش تولید شده در این حوزه منجر به گسترش تفکر غیر علمي روابط‌عمومی شده است.


دکتر یحیایی ایله ای در این کتاب تاکید دارد که یکی از اساسی ترین موانع توسعه روابط عمومی ایران، فقدان رویکرد علمی و کیفی به روابط عمومی است.


در این نشست، بر طبق ضرورت و جذابیت موضوع، قسمت هایی از کتاب توسط مدیران حاضر خوانش و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.


گفتنی است، واحد روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ضمن گرامیداشت این هفته در مجموعه درمانی خود، در برنامه های تدارک دیده توسط انجمن روابط عمومی فارس نیز شرکت فعال داشت و در این روز، از مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس بازدید به عمل آوردند.


برنامه های هفته روابط عمومی در شیراز، به همت انجمن روابط عمومی استان فارس و با حمایت مجموعه فروشگاه های زنجیره ای اوسا کفاش برگزار شد.

 
کتاب " روابط عمومی چیست:" خوانش شد 3
کتاب " روابط عمومی چیست:" خوانش شد 2
کتاب " روابط عمومی چیست:" خوانش شد 1  

۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید