سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۵

اخبار

افتخارآفرینی رادیولوژیست مرکز فارس در مسابقات پرورش اندام قهرمانی

رادیولوژیست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس با کسب مدال طلای مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های استان فارس بر سکوی نخست نشست و افتخارآفرین شد.

به گزارش واحد اطلاع رسانی و روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های استان فارس که با حضور رییس هیات پرورش اندام پاورلیفتینگ و قوی ترین مردان در شیراز برگزار شد با قهرمانی احمد کریمی در دسته پیشکسوتان 45 سال به بالا از باشگاه آراکس همراه شد.

این دور از مسابقات که در سالن مجموعه ورزشی شهید آیت ا... دستغیب شیراز ، از ساعت 9 صبح شروع به وزن کشی در سه رشته بادی بیلدینگ ، فیزیک بادی کلاسیک ورزشکاران به روی باسکول رفتند که تعداد ورزشکاران حاضر در این رقابت ها به بیش از 222 نفر رسید و در روز دوم مسابقات با دسته فیزیک شروع و بادسته بادی کلاسیک به اتمام رسید و بعد از پایان مسابقات واهداء حکم و مدل قهرمانی به نفرات برتر این دورشته توسط رییس هیات در روز اول اورال های این دو دسته با نظر کمیته داوران مشخص گردید.

در ادامه بیلدینگ کارها با سه دسته جوانان - بزرگسالان و پیشکسوتان در این روز به رقابت پرداختند و بعد از یک رقابت سخت و نفس گیر نفرات برتر انتخاب شدند و از سوی رییس هیات استان با اهداء حکم و مدال قهرمانی تقدیر و تشکر به عمل آمد و ابراهیم ارزشمند نیز توانست اورالی بادی بیلدینگ را به دست آورد.

احمد کریمی مدت 20 سال است که در بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و فارس مشغول به کار است و در رشته بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ 8 سال فعالیت دارد.

 

۳ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۵۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۳,۵۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید