سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۸

اخبار

مسابقات سراسری قرآن صنعت نفت به ایستگاه بیست و ششمین رسید

با هدف گسترش هرچه بیشتر فرهنگ انس با قرآن در میان خانواده بزرگ صنعت نفت ، بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه دهه مبارک فجر در شیراز برگزار شد.

به گزارش واحد اطلاع رسانی و روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن صنعت نفت مصادف با دهه فجر ، در رشته های تمام مقاطع ابتدایی ، پیش دانشگاهی ، قصه گویی قرآن ، ترتیل و تحقیق بزرگسالان ، صحیح خوانی ، حفظ ، اذان ، خطاطی ، نقاشی ، مسابقات کتبیِ تفسیر و مفاهیم در شیراز برگزار شد و در آن جمعی از همکاران و خانواده  آنان مشارکت داشتند.

در این دوره از مسابقات که 8 تا 29 بهمن ماه ۱۳۹۵ با حضور بیش از هزار و 200 نفر از صنعت نفت و شرکت های تابعه  در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد در مجموع تعدادی از بهداشت و درمان صنعت نفت فارس حائز رتبه های برتر شدند.

بر این اساس ، در رشته نقاشی مریم فقیه و نگار ملک زاده ، خطاطی مجتبی چیزفهم ، رشته تحقیق اکبر حسین زاده ، رشته حفظ 16جزء هاجر مردانی ، رشته قصه گویی امیرعلی رضایی ، مقطع ششم نفراول حسین خسروی و نفردوم دانیال برزو ، مسابقات کتبی پریوش رحمانی و ساره گلچین از مرکز فارس رتبه های برتر را کسب کردند.

این مسابقات براساس ابلاغ کمیته قرآن شورای فرهنگی صنعت نفت مبنی بر ارتقاء سطح فرهنگ قرآنی و ترویج و گسترش آن در میان کارکنان و خانواده ها برگزار می شود .

شورای فرهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان بر آن است تا تمرکز برنامه ریزی ها به نحوی باشد که توجه بیشتر به امر آموزش تخصصی قاریان و حافظان صورت گیرد تا در طول یک برنامه کوتاه مدت ، سطح کیفی و کمی قاریان و حافظان قرآن صنعت نفت را در سطح استان ، کشوری و بین المللی ارتقاء دهیم تا هریک از شرکت کنندگان در این مسابقات به الگویی برای اطرافیان خود تبدیل شده و امر آموزش و ترویج فرهنگ انس با قرآن نیز ارتقاء یابد.

 

۳ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۲۴
کمیته قرآن شورای فرهنگی |
تعداد بازدید : ۱,۲۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید