سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۳۲

اخبار

از معرفی مدیران تا طرح دغدغه / دکتر تندر با مدیران منطقه فارس و هرمزگان گفتگو کرد

دکتر محسن تندر که به تازگی سکان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان را به دست گرفته؛ در نشستی با مدیران این مرکز آشنا شد و در جریان دغدغه ها و مسائل درون سازمانی این مراکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، نشست مدیران با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان صورت پذیرفت.

دکتر تندر در این نشست، پس از شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مدیران این دو مرکز؛ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه و بی وقفه مدیران و پرسنل این دو مجموعه عنوان کرد: سیاست سازمان بر کوچک سازی است و به همین منظور در سال های گذشته ، ادغام برخی مناطق صورت پذیرفت و در حال حاضر، بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به دلیل پراکندگی جغرافیایی و سطح بالای انتظارات، نقش مثمر ثمری را ایفا می کند.

وی گفت: در این خصوص، اولویت بر این است تا رسیدگی ها را از مناطق محروم تحت پوشش آغاز کنیم و حمایت های لازم در این زمینه را به کار گیریم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان اذعان داشت: مرتفع نمودن معضلات را در اولویت کاری قرار دادیم و با کسب رضایت پرسنل و حمایت از خدمات صادقانه آنها، رضایتمندی ارباب رجوع را نیز به دنبال داشته باشیم.

دکتر تندر اظهار کرد: معتقدم، تمامی کارکنان اعم از مدیران، کادر درمان و کارمندان باید با آرامش خاطر و رضایت قلبی وارد مجموعه کاری شوند و فعالیت خود را آغاز کنند و در این زمینه تلاش می کنیم.

وی افزود: نظیر گذشته و با همکاری و همدلی همکاران ، پیگیر مسائل و مشکلات این دو مجموعه خواهیم شد و تمهیدات لازم بکار گرفته می شود و مشکلات را کاهش می دهیم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در خصوص مسئله جذب نیرو برای واحدهای مختلف توضیح داد: این مشکل تازگی ندارد و در برهه های مختلف زمانی، دچار این مهم بوده و هستیم اما با درایت مدیران این دو مجموعه، همچنان پیگیر خواهیم شد و اصرار بر رسیدگی به این دغدغه داریم.

*با کمترین هزینه ها، مناسب ترین خدمات را ارائه می دهیم

دکتر تندر در بخش دیگر سخنانش اضافه کرد: از کمبودها مطلعیم و بر تمامی موارد مشرفیم اما در این بین، مهمترین اصل  در رفع و خلاصی از کمبودهای موجود، تلاش برای خلق داشته ها با استفاده از نداشته ها را پیشنهاد می دهیم و اینکه، در ارائه خدمات بیش از پیش فعال باشیم و در راستای رضایتمندی خانواده بزرگ صنعت نفت و ارتقاء اهداف عالی سازمان پیش رویم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با اشاره به تلاش بی وقفه پرسنل منطقه فارس و هرمزگان و همچنین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در جهت رضایتمندی مراجعان، گفت: با کمترین هزینه ها، مناسب ترین خدمات را ارائه می دهیم و در این مسیر مرهون همت والای کارکنان و مدیران فعال و تلاشگر منطقه فارس و هرمزگان هستیم.

وی تاکید کرد: تمامی مدیران این دو مجموعه از هم اکنون در جهت تربیت نیروهای مسئولیت پذیر و متعهد پویا باشند و برای تحقق اهداف عالی سیستم و مقوله جانشین پروری، افراد کارآمد و مثمر ثمری را تحویل دهند.

دکتر تندر با تاکید بر مقوله پر اهمیت آموزش اظهار داشت: پویایی یک سازمان و اساس و اصل یک سیستم به چرخه آموزش است و همکاران باید با کمک آموزش های بروز ، مدیران وکارمندان موفق و کارآمدی را پرورش دهند و موفقیت در مجموعه را به اصلی ماندگار تبدیل کنند.

به گفته رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، نظم و انضباط را سر لوحه تمامی امور قرار دهیم و مدیران و کارکنان را ملزم به رعایت بی وقفه از این مقوله نماییم و بر این مهم اصرار ورزیم.

* با بهره مندی از نداشته هامان مدیریت بهینه داشته باشیم

رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نیز در این نشست گفت: تمام تلاشمان در راستای پاسخگویی به تقاضای منطقی متقاضیان و مراجعان باشد و با تغییر شکل مشکلات به راحتی مسائل را مرتفع سازیم.

فریدون جمشیدی خطاب به مدیران اضافه کرد: همت تمام مجموعه بر این باشد تا آمار رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوعان را افزایش دهیم و در راستای بالا بردن کیفیت ارائه خدمات گام برداریم تا همیشه جز نخستین انتخاب های مراجعان باشیم.

وی در خصوص سامانه صورتحساب عنوان کرد: نرم افزار صورتحساب، به منزله تامین بودجه و درآمد مجموعه است و مدیران واحدها این مهم را جدی گرفته و به نحو احسنت انجامش دهند.

رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان اظهار کرد: با سامانه صورتحساب در عین صداقت و شفافیت، هزینه ها را مدیریت کرده و با مدیریت نیروها، هزینه ها را به حداقل رسانده و اهداف سازمان را محقق می کنیم.

گفتنی است، در پایان این نشست، گزارش فعالیت های انجام شده در خصوص سامانه تولید صورتحساب نیز توسط رئیس امور بیمه گری به حضار ارائه شد.

 

۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۱۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید