سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۴

اخبار

آمادگی مراکز درمانی منطقه فارس و هرمزگان در نوروز 97

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان از آمادگی مراکز درمانی منطقه فارس و هرمزگان ، همزمان با فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز 97؛ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، با هدف آمادگی کامل ارائه خدمات درمانی به کارکنان صنعت نفت و مسافران نوروزی و تسهیل در ارائه این مهم، تمامی دستگاه‌های متولی امر در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان کار خود را در سطح مناطق تحت پوشش آغاز کردند.

به گفته دکتر مهرداد امیرآبادی؛ با هماهنگی های انجام شده در آستانه نوروز، تمامی مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان از روزهای پایانی  اسفندماه  تا پایان ایام تعطیلات عید، آماده ارائه خدمات سلامت به کارکنان، خانواده های آنها ، مراجعان و مسافران نوروزی هستند.

وی اضافه کرد: این خدمات و آمادگی در سطح این مناطق و محورهای حوزه استحفاظی، به صورت 24 ساعته است و تا پایان تعطیلات نوروز 97 ادامه دارد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان اظهار کرد: خدمات درمانی نامبرده، شامل: اورژانس، پزشک عمومی ،رادیولوژی، دندانپزشکی ، آزمایشگاه و در موارد ضروری ارجاع به کلینک های تخصصی مراکز طرف قرارداد می باشد.

به گفته وی، تمامی مراجعان، اعم از کارکنان و مسافران نوروزی، می توانند با مراجعه به درمانگاه های این مناطق و پلی کلینیک مرکزی شیراز خدمات لازم را دریافت نمایند.

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۳۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید