سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۲۲
 

اخبار

تلاش دیگری از بهداشت درمان فارس و هرمزگان/ بهره برداری از درمانگاه های پزشکیاری در مراکز عملیاتی منطقه پنج عملیات انتقال گاز

همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، درمانگاه های پزشکیاری در مراکز عملیاتی منطقه پنج عملیات انتقال گاز در ایستگاه های تقویت فشار صفاشهر، خاوران و خنج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان؛ در راستای ارتقاء سلامت کارکنان  ، بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان؛ بهره برداری از درمانگاه های پزشکیاری در مراکز عملیاتی منطقه پنج عملیات انتقال گاز را در اولویت برنامه های خدماتی خود قرار داد.

این مهم، در مراسمی به صورت نمادین با حضور مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و روسای ارشد منطقه در محل تاسیسات صفاشهر برگزار شد .

بر این اساس، درمانگاه های پزشکیاری در مراکز عملیاتی منطقه پنج عملیات انتقال گاز در ایستگاه های تقویت فشار صفاشهر به صورت حضوری، خاوران و خنج به صورت ارتباط همزمان تلفنی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته مسئولان ارشد شرکت منطقه پنج عملیات انتقال گاز با توجه به مخاطرات موجود در محیط ایستگاه های تقویت فشار گاز و ضرورت های عملیاتی

این سه درمانگاه با بیش از 2 میلیارد ریال هزینه تجهیزو مورد بهره برداری قرار گرفته است .

چهار نفر پزشکیار نیز برای خدمات رسانی در این بهداری ها از طریق بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به کارگیری شده اند.

این آیین، با حضور رییس سلامت کار، رییس پلی کلینیک، رییس روابط عمومی و رئیس خدمات پرستاری بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و مدیر شرکت انتقال گاز، مدیر اداری، معاون عملیات منطقه 5 عملیات انتقال گاز و رییس ایستگاه صفاشهر صورت پذیرفت.

منطقه پنج عملیات انتقال گاز با برخورداری از حدود 4500 کیلومتر خطوط لوله فشار قوی و 15 تاسیسات تقویت فشار گاز شامل بیش از 1700 مگاوات یونیت ، وظیفه انتقال حدود 70 درصد گاز تولیدی کشور را در گستره ای به وسعت استان فارس و بخش هایی ازاستانهای کهگیلویه و بویر احمد ، بوشهر و یزد را عهده دار می باشد .

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۵۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید