سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۰

اخبار

افتخارآفرینی دیگری از ورزشکاران منطقه فارس/ کسب مقام نخست مسابقات تنیس روی میز دهه فجر

در پی موفقیت های پیشین تیم تنیس روی میز بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس، باز هم این تیم بر سکوی نخست نشست و مقام اول مسابقات تنیس روی میز صنعت نفت استان فارس ویژه دهه فجر را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به مناسبت دهه مبارک فجر ، مسابقات تنیس روی میز صنعت نفت استان فارس در سالن شوریده شیراز برگزار شد.

این مسابقات با شرکت 9 تیم از واحدهای مختلف صنعت نفت این استان صورت پذیرفت.

این گزارش حاکی است، بر اساس قرعه کشی صورت گرفته تیم بهداشت و درمان منطقه فارس به همراه تیم های منطقه پنج عملیات انتقال گاز، کانون بازنشستگان الف، پتروشیمی و گاز استان که اکثرا از تیم های قدرتمند استان هستند، در گروه یک و تیم های زاگرس، خطوط لوله و مخابرات، کانون بازنشستگان و پخش فراورده های نفتی در گروه دو قرار گرفتند.

در دور نخست این مسابقات، بازی ها بصورت دوره ایی برگزار شد، که تیم منطقه فارس با همراهی نادر پرگالی، علی عسکری، عبدالرسول پیرمرادی و محمد حسین دیندارلو با پیروزی بر سه تیم و قبول شکست سه بر دو از تیم عملیات انتقال گاز، به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

در دور دوم نیز با پیروزی بر تیم زاگرس تیم اول گروه دو به مرحله فینال صعود کرد و در فینال بار دیگر در مقابل تیم عملیات انتقال گاز قرار گرفته که با پیروزی سه بر صفر مقام اول مسابقات را کسب نمودند.

 

 

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۲۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید