سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۵

اخبار

مراکز درمانی فارس و هرمزگان زیر ذره بین نظرسنجی

نظر به اهمیت موضوع تکریم ارباب رجوع و لزوم آگاهی از دیدگاه ها و نظرات سازنده مخاطبان برای بهبود مستمر خدمات رسانی ، مراکز درمانیِ بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان مورد نظرسنجی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، از آنجائی که در علم مدیریت امروز ، توجه به نظرات مراجعان در کیفیت ارائه خدمات در سازمان ها و ادارات به خصوص در مراکز درمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ،  لذا یکی از راه های بهبود کیفی خدمات می تواند امر نظرسنجی در این مراکز باشد.

در همین راستا ، مدیران اجرایی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس معتقدند که با تحقیق و پژوهش می توان پیش از آنکه مشکلات و نارضایتی ها به وجود آمده و افزایش یابد ، آن را مورد شناسایی قرار داد و بدین ترتیب با تدبیر لازم در جهت حل و یا رفع آنها کوشید.

بر همین اساس ، واحد آمار و برنامه ریزی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس با همکاری واحد روابط عمومی این مرکز در صدد برآمد تا با انجام امر نظرسنجی مراجعان و رضایت شغلی پرسنل در مراکز درمانی منطقه فارس و هرمزگان بستر لازم جهت بهبود کیفی خدمات را فراهم آورد و این مهم طی دو ماه در این مراکز صورت پذیرفت.

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۰۵

نظرات بینندگان

علی اکبر شریعتی
۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
1

سلام با احترام باید به عرض برسانم که دندانپزشکی باید بیشتر مورد بازبینی قرار بگیرد. برای گرفتن نوبت که مثل مسابقه هست و اگر دیر اقدام کنیم فرصت از دست میره. از فاصله دور باید بیایم و فقط معاینه؟ انجام میشود و گاهی کارهایی که میتونه در یک نوبت انجام بشه
به جلسات دوم و سوم موکول میشه. به نظر میرسد جای ارباب عوض شده و فراموش شده که پرسنل برای دریافت این خدمات، حق بیمه پرداخت میکنند.اگر همین خدمات را در مطب پزشک قرار بود دریافت کنیم هم احترام بیشتر بود هم خدمات سریعتر و بهتر بود.

Nima
۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
0

با سلام بنده شاغل در شرکت خط لوله نفت می باشم. منزل بنده در خیابان سراج بوده در نتیجه به درمانگاه امام علی نزدیکتر است. پرونده من در ارم می باشد. تاکنون برای استفاده از هر دو درمانگاه مشکلی نداشتن ولی الان به من میگویند برای استفاده از درمانگاه امام علی
باید پرونده انتقال پیدا کند. اخر وقتی درمانگاه امام علی 24 ساعته نیست چرا همچین تصمیمی گرفته شده. مگر هر دو درمانگاه مال شرکت نفت نیست. بخدا وقتی میخواهید تصمیمی بگیرید کمی به فکر پرسنل هم باشید. بنده قصد دارم با بازرسی نفت هم تماس بگیرم .


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید