سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۳۴
 

اخبار

پاسداشت جشن دهه فجر انقلاب اسلامی

به همت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، جشن طلوع فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و میلاد حضرت زینب (س) ، طی دو شب در سالن منطقه پنج عملیات انتقال گاز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، دراین مراسم که به همت تیم اجرایی برنامه های ایام الله دهه فجر و با حضور رئیس ، معاونین ، مدیران و پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت فارس برگزار گردید ، هنرمندان استان فارس با برنامه های جذاب و متنوع و میان پرده های طنز ، گروه های موسیقی سنتی و پاپ ، فضای شاد و مفرحی را برای حضار مهیا ساختند.

دکتر آزادی در این مراسم در سخنانی به نقش پررنگ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در پاسداشت این سرمایه گرانبهای معنوی انقلاب اشاره کرده و هدایتگری و رهبری حضرت امام خمینی ( ره ) را رمز پیروزی انقلاب دانستند .

در انتهای مراسم نیز به مناسبت دهه فجر و جشن انقلاب با حضور دکتر آزادی ، جمشیدی ، دکتر پیشوا  و دیگر مسئولان ، بزرگداشت روز پرستار نیز صورت پذیرفت و به تعدادی از پرستاران نمونه این مرکز به رسم یادبود هدایایی اهدا گردید .

گفتنی است ، همچنین ، به همت واحد روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت هرمزگان نیز به همین مناسبت مراسمی با حضور مسئولان ، مدیران و پرسنل این مرکز در سالن مجتمع تفریحی بادگیران بندرعباس برگزار و مقام پرستاران نیز پاس داشته شد.

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ۱۷:۰۸
تعداد بازدید : ۱,۳۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید