سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۸

اخبار

برگزاری سمینار آموزشی " زندگی سالم با تغذیه مناسب "در منطقه هرمزگان

سمینار آموزشی " زندگی سالم با تغذیه مناسب " در محل سالن آمفی تئاتر شهرک فجر (گاز) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، اگرچه در حال حاضر سطح دانش و آگاهی جامعه نسبت به مواد غذایی و الگوی تغذیه ارتقا یافته است اما در موارد زیادی داشتن دانش و علم الزاما باعث عمل صحیح نمی‌شود و چه بسیار مواد غذایی مضر که با وجود آگاهی، انسان آنها را مصرف می‌کند.

غذای سالم و به عبارت بهتر تغذیه سالم یکی از مهم‌ترین و شاید اساسی‌ترین راه دستیابی به سلامت جسم است گرچه در ارتقای سلامت روان نیز بی‌تأثیر نیست. متخصصان تغذیه همواره به افراد توصیه می‌کنند با اتخاذ عادات غذایی سالم علاوه بر تامین نیاز بدن به انرژی حتی‌الامکان خود را از اثرات عوامل بیماری‌زا حفظ کنند.

به همین منظور، با حضور دکتر حاج حسینی، سمینار آموزشی " زندگی سالم با تغذیه مناسب " در زمینه تغذیه سالم و نقش آن در سلامتی در منطقه هرمزگان صورت پذیرفت.

* این سمینار جهت شاغلین پالایشگاه در محل آمفی تئاتر پالایشگاه نفت بندرعباس نیز برگزار شد.

همچنین، دکتر حاج حسینی در ادامه ، در نشست آموزشی با حضور معاون بهداشتی و درمانی هرمزگان ، هماهنگ کننده خدمات پشتیبانی ، مسئول روابط عمومی و مدیر منطقه و مسئولین واحدها در منطقه شش عملیات انتقال گاز و خطوط لوله و مخابرات بندرعباس ، به آنالیز برنامه غذائی أین مناطق پرداخت و بر أهمیت تغذیه سالم و نقش ان در کاهش بیماری ها؛ خصوصا مشکلات قلب و عروق تاکید کرد و  در پایان به سؤالات حضار پاسخ داد.

گفتنی است، در پایان رییس آموزش پالایشگاه نفت بندرعباس از حسن اجرای کلاس آموزشی دکتر حاجی حسینی با اهدای لوح، تقدیر بعمل آوردند.

۲۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید