سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۴

اخبار

مرکز فارس برترینِ جشنواره دائمی ارتقاء سلامت شد

در اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 96 ، از بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به دلیل موفقیت و کسب رتبه برتر در جشنواره دائمی ارتقا سلامت و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE و بهبود سطح ایمنی بیمار تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 96 از 7 مرکز برتر که در جشنواره دائمی ارتقاء سلامت در اجرای برخی طرح های موفق طی 6 ماهه اخیر در سال 96 موفق بودند تقدیر به عمل آمد.

جشنواره دائمی ارتقا سلامت با هدف تقدیر از فرآیند ها و تجارب مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت جهت بهینه کاوی سرمایه های سازمان در راستای مدیریت دانش برگزار شد که طی 6 ماهه سال جاری هفت منطقه برتر معرفی و در اولین روز اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 96 مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این میان، بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به دلیل موفقیت در جشنواره دائمی ارتقاء سلامت و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE و بهبود سطح ایمنی بیمار حائز رتبه برتر شد و مورد تقدیر مدیر عامل مجموعه قرار گرفت.

اولین اجلاس مدیران و روسا سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال 96 با حضور مدیرعامل و اعضا هیات مدیره سازمان ، مدیران و روسای ستادی ،روسای مناطق ، معاونان درمان و روسای خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت به مدت دو روز در باشگاه شماره 3 صنعت نفت تهران برگزار شد.

 

۲۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید