سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۹

اخبار

مدیرعامل سازمان با رییس و مدیران منطقه فارس به گفتگو نشست

در راستای بررسی کمبودها و نیازهای منطقه و افزایش رضایتمندی مراجعان، نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان و رییس و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس از طریق ویدئو کنفرانس صورت پذیرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، از آنجا که منطقه فارس سومین منطقه از لحاظ پوشش جمعیت طبی است و تعداد 50 هزار نفر این مهم را تشکیل می دهند و با توجه به حجم بالای ارائه خدمات، نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان و رییس و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس از طریق ویدئو کنفرانس، در راستای ارائه گزارش عملکرد مجموعه فارس، بررسی کمبودها و نیازهای منطقه و افزایش رضایتمندی مراجعان برگزار شد.


در این نشست، دکتر محسن تندر(رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس) و مدیران حاضر با ارائه مختصری از آمار و عملکرد منطقه فارس، خواستار پیگیری و رفع چالش ها و دغدغه های اداری و درمانی این منطقه شدند و خواسته ها و کمبودهای موجود در واحدهای خود را مطرح کردند.


در ادامه نیز، دکتر سید علی جزایری طهرانی؛ مدیر عامل، به همراه مدیران ارشد سازمان ضمن گفتگو با مجموعه فارس به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مطروحه پرداختند و مقرر شد؛ این مهم با پیگیری های مدیران فارس و همکاری های سازمانی، مرتفع گردد.
 
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۵۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید