سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۰

اخبار

مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه فجر، مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات قرآن شرکت ملی نفت ایران صورت پذیرفت و 10 نفر از کارکنان برگزیده بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، راهی مرحله نیمه نهایی این دور از مسابقات شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در این دور از مسابقات، شرکت کنندگان در رشته های ترتیل، صحیح خوانی، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، اذان، نهج البلاغه، تفسیر نمونه و حفظ موضوعی در سالن کنفرانس پلی کلینیک مرکزی شیراز با هم به رقابت پرداختند.


در این مرحله، خانم ها، آرزو خراسانی در رشته نهج البلاغه، رویا نوذری در رشته ترتیل، سیده مائده سمیعی در رشته قرائت تحقیق، هاجر مردانی در رشته حفظ پنج جزء، نغمه بندر ریگی زاده در رشته تفسیر، سمیه عطایی در رشته حفظ سه جزء، پریوش رحمانی در رشته نهج البلاغه و آقایان، محمد اسلامی در رشته ترتیل، محمد رضا روحانی در رشته قرائت تحقیق و مهدی رستمی کیا در رشته اذان برگزیده و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.


گفتنی است، مرحله نیمه نهایی این دور از مسابقات به میزبانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در مجتمع رفاهی محمدآباد برگزار می شود.


بر اساس این گزارش، منتخبین مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات قرآن شرکت ملی نفت ایران، در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس به شرح زیر است:
 

مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی نفت ایران برگزار شد 1

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۳۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید