سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۷

اخبار

کمیته سلامت شرکت گاز در منطقه هرمزگان برگزار شد

کمیته سلامت شرکت گاز استان هرمزگان، با حضور مدیران ارشد این شرکت و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، با حضور معاونت بهداشتی درمانی هرمزگان ، پزشک مرکز سلامت کار شرکت گاز، مدیر عامل گاز استان و سایر اعضای این کمیته در محل اداره مرکزی گاز منطقه هرمزگان برگزار شد.

در این نشست، دکتر فهام ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء سطح سلامت کارکنان خواستار مشارکت شرکت های گاز در تجهیز و توسعه خدمات بهداشتی درمانی شد.

همچنین، مهندس پروین؛ مدیر عامل گاز استان ضمن تبریک به دکتر فهام در خصوص حضور در منطقه هرمزگان و از اقدامات اثربخش او برای راه اندازی شیفت شب درمانگاه فجر تشکر و این اقدام را مایه دلگرمی پرسنل و خانواده ها دانستند.

دکتر زارع، پزشک مرکز سلامت کار شرکت گاز منطقه هرمزگان نیز در این نشست به ارائه آمار مقایسه ای نتایج طب صنعتی پرسنل گاز استان در سال های ٩٣،٩٤،٩٥ پرداخت و بر لزوم توجه هر چه بیشتر بر تغییر سبک زندگی شاغلین و تغذیه صحیح و ترغیب به ورزش تاکید کرد.

استرس های شغلی و موضوع کارشناس تغذیه از مواردی بود که مورد بحث قرار گرفت و بر استفاده از راهکارهای مناسب جهت کاهش تنش پرسنل و آموزش های مناسب مرتبط با آن نیز تاکید شد.

 

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۱,۱۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید