سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۶:۰۳
 

اخبار

بازنگری آیین نامه سطح بندی مراکز صنعتی در مرکز فارس بررسی شد

به منظور توزیع منطقی و عادلانه منابع در بخش سلامت، با توجه به محدودیت های موجود و بر اساس تاکید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، با بهره گیری از تخصص کارکنان مرکز فارس و با همکاری ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نسبت به بازنگری آیین نامه ضوابط ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در صنعت نفت اقدام شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر اساس نظر کارشناسان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بازنگری ضوابط ساخت مراکز درمانی در سطوح مختلف خدمات بهداشتی و درمانی، کمک موثری به بهره وری منابع و دسترسی به اهداف سازمان می کند.

در همین راستا، با حضوردکتر مرادیان ( معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه)، بازنگری آیین نامه ضوابط ساخت مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان صورت گرفت.

در این نشست، اقدامات مقدماتی در جهت انجام اصلاحات آئین نامه سطح بندی مراکز صنعتی که تابستان 86 در کمیته استانداردسازی مراکز درمانی نگارش شده، انجام شد.

بررسی علل بازنگری آئین نامه سطح بندی مراکز درمانی، بررسی نحوه استخراج متغیرهای موثر بر تعیین نوع مرکز، ارائه مدل استخراجی از نتایج بازنگری و برنامه ریزی جهت انجام بازدید از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید هر کدام از این مهم، طی دو هفته توسط معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه پیگیری شود.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید