سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۱

اخبار

کلاس آموزش بهداشت فردی جهت پرسنل خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت فارس برگزار شد

به همت واحد کنترل عفونت و کارشناسان واحد بهداشت، کلاس آموزش بهداشت فردی جهت پرسنل خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت فارس صورت پذیرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، بر اساس نظر کارشناسان بهداشت و کنترل عفونت، بهداشت فردی نیروهای خدماتی و آبدارچی شامل یک سری موارد است که به سلامت و بهداشت فرد نظافتچی و نیروی پذیرایی و همچنین جلوگیری از انتقال بیماری‌ها به افراد داخلی محل کار و خارجی مانند مهمانان اهمیت می‌دهد.


بر این اساس، این کارگاه آموزشی ویژه تمام نظافتچیان و خدمتکاران در محیط‌های اداری و درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، برگزار شد.


الویت بندی و نحوه تمیز کردن اتاق های اداری و کلینک های درمانی و تشخیصی، نکات مهم تمیز کردن و برق انداختن شیشه ها و درب ها (پنجره، میز، درب )، نظافت کامل و صحیح سرویس بهداشتی، برطرف کردن جرم ها ، لکه ها و رسوبات، تمیز کردن اصولی صندلی ها و مبلمان اداری، ترتیب کارها در نظافت راه پله و مشاعات، نظافت نرده ها و راه پله ها، تمیز کردن آسانسور، جارو، شستشو و خشک کردن پارکینگ و حیاط، تمیز کردن درب های ورودی و پارکینگ، نحوه دستمال کشیدن سطوح مختلف (گردگیری، تمیز کردن و جذب و لکه بری) و نظافت و بهداشت آبدارخانه و ظروف (شستشوی ظروف، یخچال، رسوبات سماور و کتری ، سینک ظرفشویی آبدارخانه ، اجاق گاز و مایکروفر) مواردی بود که در این جلسه مطرح و آموزش داده شد.


به گفته این کارشناسان، مهم است که این پرسنل آموزش مناسب دریافت کنند و همواره به استانداردهای بهداشتی پایبند باشند تا بهداشت فردی خود، همکاران و مهمانان را حفظ کنند، چرا که هر محیط کاری ممکن است الزامات و قوانین محلی خاصی داشته باشد که کارکنان خدماتی و نظافتچی باید آنها را رعایت کنند.

 

*این مهم در سالن کنفرانس پلی کلینیک مرکزی صورت پذیرفت.

۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۵۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید