سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۵

اخبار

دغدغه کمبود نیروی انسانی در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس بررسی شد

همزمان با گرامی داشت لسان الغیب، حافظ شیرازی و با حضور مدیر منابع انسانی سازمان، دغدغه کمبود نیروی انسانی در سطح بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، بررسی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در دومین روز سفر مدیران مهندسی ساختار شرکت ملی نفت، به همراه مدیران و کارشناسان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به شیراز؛ نشست بررسی دغدغه کمبود نیروی انسانی با حضور مدیر منابع انسانی سازمان، رییس، مدیران ارشد و مسئولان واحدهای این منطقه، برگزار شد.


در این نشست، در خصوص مقوله ساختار و کمبود نیروی انسانی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، بحث و تبادل نظر شد و حاضرین در حضور رییس منابع انسانی سازمان درخواست ها و دغدغه های خود را مطرح کردند.


بر اساس این گزارش، علیرضا بیگدلی آذری از ساختار این سازمان گفت و عنوان کرد: در بحث ساختار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، نیاز به اعمال تغییرات اساسی است و این مهم در دوره های گذشته، از جانب مدیران این سازمان به جد نامه نگاری شده و به تدریج در حال پیگیری و اجراست.


وی افزود: در این راستا، تعداد 670 نفر از 970 نفر پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان، افزایش پایه سازمانی خواهند داشت و 300 نفر مابقی نیز به زودی، در حال رایزنی و انجام است.


رییس منابع انسانی سازمان، اضافه کرد: در بحث کمبود نیروی انسانی نیاز به زمان کافی جهت پرداختن به دغدغه های موجود در این زمینه داریم و از آنجایی که شرح وظایف و جنس کارها با هم بسیار متفاوت است، همدلی و همزبانی با مدیران وزارتخانه کمی دشوار و اجرای چنین درخواست هایی زمانبر می شود.


در این نشست، با حضور علیرضا بیگدلی، دکتر محسن تندر و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت، امر پرسش و پاسخ صورت پذیرفت.
 
۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۰۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید