سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۵

اخبار

گزارش عملکرد شش ماهه نخست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس بررسی شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور رییس و مسئولان واحدهای مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، گزارش عملکرد، دغدغه ها و مسائل شش ماهه نخست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، بررسی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در این نشست، دکتر محسن تندر ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: جانفشانی و رشادت های رزمندگان، ایثارگران و شهدا بر کسی پوشیده نیست و باشد که بتوانیم رهرو راستین این عزیزان باشیم.


رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، افزود: نسبت به خون تمام جوانانی که در راه وطن شهید شدند مسئولیم و با انجام صحیح مسئولیت هایی که بر عهده ما گذاشتند می توانیم دین خود را به آن ها ادا کنیم.


وی اضافه کرد: پیش از آنکه شهدا ما را سوال و جواب کنند خودمان این وظیفه خطیر را بر عهده بگیریم و کمی و کاستی ها را با همفکری و درایت حل و فصل کرده و اگر توان انجام کارها را نداریم مسئولیت را به افراد توانمندتری واگذار نماییم.


دکتر تندر در ادامه، از مزیت برگزاری چنین نشست هایی در طول سال کاری گفت و اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی جهت ارائه گزارش ها، انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات می تواند نقاط ضعف مرکز را شناسایی و نقاط قوت را تقویت نماید و عملکرد منطقه را در جهت نیل به اهداف عالی سازمان هدایت کند.


وی تاکید کرد: با برگزاری نشست ها و جلسات مکرر در طول سال می توان عملکرد تمامی واحدها را بررسی کنیم و جهت اجرای برنامه های کوتاه و بلند مدت، هم اندیشی و تبادل افکار داشته باشیم.


در این نشست تمامی مسئولان واحدهای درمانی و اداری حضور داشتند و ضمن ارائه عملکرد و آمار شش ماهه نخست سال 1402، از مسائل و مشکلات واحدهای خود، گفتند.


آموزش نیروهای بدو استخدام؛ پژوهش های صورت گرفته و چاپ مقالات در ژورنال های بین المللی؛ افزایش رضایتمندی در واحدهای مختلف خدمات رسان درمانی نظیر فیزیوتراپی و آزمایشگاه و رادیولوژی و ... ؛ بکارگیری فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان در کلینیک سلامت روان؛ خریداری دستگاه های تخصصی اتاق عمل جهت عمل های بروز و ضروری؛ برگزاری وبینارها، کارگاه ها و کلاس های آموزشی با موضوعات جمعیت و جوانی، فرزندآوری و فرزند پروری، روانشناسی بارداری، مراقبت های پیش از بارداری و پس از بارداری، تغذیه سالم، تغذیه جهت کبد چرب، پوکی استخوان و مقابله با افسردگی و اضطراب؛ سیستمی نمودن روند اخذ دارو در بخش های مختلف این مرکز؛ حذف معرفی نامه توسط سیستم ارجاع؛ راه اندازی تجهیزات دندانپزشکی و بروزرسانی سیستم های کامپیوتری در مراکز سلامت کار شرکت های تابعه؛ انجام معاینات طب صنعتی نیروهای بدو استخدام بند "د" و "و"؛ معاینات طب صنعتی دوره ای شرکت ها؛ برگزاری کمیسیون پزشکی و شورای عالی پزشکی؛ انجام بازدیدهای بهداشتی از مراکز تحت پوشش؛ برگزاری مانور؛ بروزرسانی شبکه؛ افزایش سرعت دیتا، تخصیص سرورهای اختصاصی به درمانگاه های مجموعه؛ انجام رضایت سنجی ارباب رجوعان و .... از جمله اقدامات صورت گرفته طی شش ماهه نخست امسال بود که توسط مدیران واحدها، مطرح شد.


بر اساس این گزارش، کمبود نیروی انسانی و خرید برخی تجهیزات در واحدهای مختلف این مرکز،  مهمترین دغدغه های مدیران و مسئولان حاضر در گفتگو با رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس عنوان شد و همگی خواستار رسیدگی و پیگیری این مهم شدند.
 
۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید