سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۵۱
 

اخبار

برگزاری نشست فصلی مدیران مرکز فارس / ارزیابی عملکرد کارکنان آموزش داده شد

بر اساس دستورالعمل ارسالی از سازمان و با هدف آگاهی مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت از نحوه ورود اطلاعات به سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان ؛ نشست فصلی مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، با توجه به تاکید مدیریت ارشد صنعت نفت در خصوص مستندسازی خدمات ارائه شده به تمامی مراجعان مراکز سازمان اعم از شاغلان و بازنشستگان، وابستگان تحت پوشش و بیماران غیر شرکتی، تنظیم و ارائه صورتحساب خدمات ارائه شده به شاغلین صنعت نفت، لازم الاجرا شد.

بدین وسیله؛ تولید صورتحساب به عنوان یکی از شاخص های اصلی تخصیص بودجه به هر منطقه خواهد بود و نظارت بر حسن اجرای این مهم، بر عهده روسای مناطق بهداشت و درمان قرار گرفت و مبنای محاسبه خدمات ارائه شده بر اساس تعرفه قرارداد با صندوق بازنشستگی انجام می شود.

بر همین اساس، در نشست فصلی مدیران و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان؛ گزارش تهیه صورتحساب واحد های ارائه دهنده خدمات سلامت توسط واحد بیمه گری ارائه و بر تهیه این مهم در طول سال تاکید شد.

سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان آموزش داده شد

در ادامه ی نشست فصلی مدیران در مرکز فارس، نحوه اجرای برنامه مدیریت عملکرد به مدیران و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان آموزش داده شد و و بر اساس بررسی های انجام گرفته از نتایج ارزیابی سال گذشته ، مقرر شد تا اخذ نتایج از سامانه مدیریت عملکرد در دو نوبت صورت پذیرد.

این دوره آموزشی، با موضوع ارزیابی عملکرد کارکنان طبق روش جدید با استفاده از نرم افزار مدیریت عملکرد توسط مهندس ابراهیمی، کارشناس ارشد انفورماتیکِ مرکز فارس در شیراز برگزار شد.

به گفته این کارشناس، روش پیشنهادی ، کارآمد است و همه ابعاد را در نظر گرفته تا هم کیفیت و هم نتیجه کار را ارزیابی ‌کند و آشنایی بیشتر با روش فوق ، مستلزم شرکت فعالِ همه همکاران در کلاس‌های آموزشی این روش و کار با سامانه است.

 

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۰۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید