سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۳۰
 

اخبار

بررسی مشکلات سلامت کار کارکنان پتروشیمی شیراز کارگروه می شود

به منظور ارتقاء سطح سلامت کارکنان شرکت پتروشیمی شیراز ، کارگروهی جهت بررسی مشکلات سلامت کارِ کارکنان و ارائه راهکارهای عملیاتی با حضور مسئولان ارشد این شرکت و بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان صورت می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در پی درخواست مدیریت پتروشیمی شیراز از نتایج معاینات سلامت کارِ کارکنان این شرکت در سال 95، نشست این مهم با حضور مسئولان ارشد پتروشیمی شیراز و بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برگزار شد.

در این نشست ، نتایج آماری معاینات سلامت کارِ کارکنان در سال 95، مقایسه آن با سال های 91 تا 94 و نتایج معاینات دوره ای خانواده های آن شرکت به طور تفصیل ارائه شد.

همچنین در این نشست، با نگاهی اجمالی به سیمای سلامت کارکنان مجتمع پتروشیمی شیراز ؛ تعداد معاینات دوره ای ثبت شده در نرم افزار، توزیع سنی افراد معاینه شده در سال 95، سابقه کار افراد معاینه شده در سال 95، وضعیت تحصیلات افراد معاینه شده در سال 95، وضعیت شیفت افراد معاینه شده در سال 95، پوشش معاینات دوره ای، درصد شیوع بیماری های شغلی، تعداد بیماران شناسایی شده در کارکنان و ... مطرح و ارائه گردید.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۱۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۲۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید