سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۴

اخبار

مانور بحران در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس برگزار شد

به منظور افزایش آمادگی و ارتقای سطح توانمندی مدیران و کارکنان، جهت مقابله با بحران های احتمالی، مانور بحران با موضوع خروج اضطراری در درمانگاه شماره 2 بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، کارشناس ارشد HSE و دبیر کمیته بحران این مرکز در این خصوص، توضیح داد: پناه‌گیری به موقع و مناسب، خروج اضطراری و امن، نحوه صحیح اطفاء حریق و استفاده مناسب از خاموش کننده ها از جمله مواردی بود که در این مانور مورد تمرین قرار گرفت.


مهندس عباس مختارزاده، گفت: آموزش صحیح و به موقع کارکنان تاثیر بسیار بالایی در کاهش حوادث احتمالی دارد و می‌تواند تا حد بالایی به مدیریت رخدادهای احتمالی کمک کند؛ لذا پیش از برگزاری این مانور نیز دوره های مختلف آموزشی به همت واحد HSE برای کارکنان به طور تخصصی برگزار شده بود.


رییس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس نیز در حاشیه برگزاری این مانور با اشاره به اهمیت آمادگی ادارات و سازمان های دولتی برای مقابله با بحران های احتمالی، عنوان کرد: این مانور با برنامه ریزی واحد سلامت کار و HSE و با مشارکت بخش های مختلف این مرکز، انجام شد.


مسعود رنجبر افزود: هدف از مانور پیش رو ایجاد آمادگی بیشتر و افزایش هماهنگی درون سازمانی برای مقابله با بحران ها و حوادث است و امیدوار هستیم با انجام آموزش های صحیح، بتوانیم در زمان وقوع بحران واکنش های لازم را داشته باشیم.


وی گفت: نتایج حاصل از برگزاری مانور نشان داد که در عملیات اجرایی این مانور، نقاط ضعف و قوتی وجود دارد که رفع این نقاط شناسایی شده و در نشستی که در پایان مانور برگزار گردید مقرر گردید عملکرد سیستم مدیریت بحران را در مقابله با بحران های واقعی ارتقا خواهیم بخشید.
 
۲۸ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید