سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۵

اخبار

دکتر گران پی اعلام کرد:

راهبری مراکز مشاوره روانشناسی وزارت نفت به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت واگذار شد

رییس شورای تخصصی سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در شیراز، گفت: طبق بند 13 از بیست و سومین شورای معاونان وزارت نفت، راهبری و نظارت بر تمام مراکز مشاوره روانشناسی در سطح این وزارتخانه به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت واگذار گردیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، دکتر سعید گران پی، طی بازدید از مرکز مشاوره و سلامت روان بهداشت و درمان فارس در شیراز، گفت: با توجه به رسالت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حفظ و ارتقاء سطح سلامت افراد تحت پوشش و نیز جلوگیری از موازی کاری در شرکت های مطبوع، با ایجاد تعامل در مناطق تحت سرپرستی با مدیران عامل شرکت های ذی نفع، نسبت به نظارت بر روند فعالیت مراکز مشاوره و روانشناسی که به هر نحو به نیروهای تحت پوشش، خدمات ارائه می دهند، اقدام نموده است.


رییس شورای تخصصی سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، افزود: بدیهی است با توجه به بضاعت فعلی این سازمان از بابت نیروی انسانی، در حال حاضر پیش بینی می شود تنها در مناطقی که امکان این مهم وجود دارد اقدامات نظارتی انجام پذیرد.


دکترگران پی، تاکید کرد: در خصوص نظارت بر خدمات روانشناختی ارائه شده در مراکز صنعت نفت، طبق آیین نامه، سیاست گذاری و نظارت بر فعالیت ها به عهده سازمان می باشد و تمامی مراکز صنعت نفت طبق برنامه اعلام شده، فعالیت کنند و رابطان سلامت روان مناطق نسبت به احصاء و اعلام مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت روان اقدام و تسریع نمایند.


وی ابراز داشت: شورای سلامت روان سازمان متشکل از متخصص روانپزشک، روانشناس، مددکاری تشکیل شده که در راستای بهبود سلامت روان و همچنین سیاست گذاری برای این امر بطور منظم جلسه داشته و برنامه های مصوب شده را که از مناطق نیز نظر خواهی شده را به تمامی مناطق اعلام می نماید.


رییس شورای تخصصی سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر برگزاری کلاس های آموزشی جهت مراجعان تاکید کرد و در ادامه این بازدید، با پرسنل این مرکز در خصوص مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداخت. 
 

بازدید رئیس شورای تخصصی سلامت روان سازمان از مرکز سلامت روان بهداشت و درمان فارس 9

۱۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۲۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید