سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۹

اخبار

نشست مشترک بررسی مسائل بهداشتی و درمانی شرکت گاز فارس برگزار شد

با حضور مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و شرکت گاز استان فارس، نشست مشترک بررسی و پیگیری دغدغه ها و مسائل بهداشتی و درمانی شرکت گاز فارس، صورت پذیرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در این نشست مشترک مسائلی بهداشتی و درمانی این شرکت به ویژه مسائل مربوط به شهرستان های استان فارس مطرح و در زمینه های مختلف پاسخ های لازم از سوی نمایندگان مربوطه داده شد.


بر این اساس، موضوعاتی نظیرِ نحوه پرداخت هزینه های درمانی، اعلام شفاف موارد کسورات از هزینه هایی که پرسنل جهت تایید ارسال می کنند، درج فارماکوپه و همچنین مراکز طرف قرارداد در سایت سازمانی، اعلام آخرین ویرایش هزینه های درمانی و پروتز و ارتز، عقد قرارداد با مطب پزشکان متخصص در شهرستان ها، اخذ نوبت دندانپزشکی و درخواست افزایش خدمات تخصصی در دندانپزشکی درمانگاه شماره 2 ، افزایش معاینات سلامت کار پرسنل شاغل و ... مطرح و مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت.


همچنین، در این جلسه مقرر شد؛ در شهرستان ها بر اساس اعلام آمادگی متخصصین و یا مراکز درمانی، پس از بررسی توسط امور قراردادها نسبت به عقد قرارداد اقدام شود.


این نشست مشترک،با حضور مسئولان واحد های امور بیمه گری و درمان غیر مستقیم، امور قراردادها، آمار و برنامه ریزی، دندانپزشکی و روابط عمومی از بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و رییس منابع انسانی، رییس امور کارکنان و روسای نواحی شرکت گاز استان فارس در ناحیه یک شرکت گاز استان فارس برگزار شد.

 

نشست مشترک بررسی مسائل بهداشتی و درمانی شرکت گاز فارس برگزار شد 3

نشست مشترک بررسی مسائل بهداشتی و درمانی شرکت گاز فارس برگزار شد 2
نشست مشترک بررسی مسائل بهداشتی و درمانی شرکت گاز فارس برگزار شد 1

 
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۳۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید