سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۷

اخبار

در آستانه روز شیراز:

شیراز میزبان برگزاری اجلاس مدیران و روسای مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شد

در اردیبهشت 1402، به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، اجلاس مدیران و روسای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در ادامه سلسله جلسات و گردهمایی های سالانه روسای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، این بار قرعه به نام شیرازی ها افتاد و مدیرعامل، مدیران سازمان و مدیران مناطق، میهمان اردیبهشت خوش منظر و زیبا روی شیراز شدند.

در این نشست، مدیران در حضور مدیر عامل و مدیران ارشد سازمان، از دغدغه های مراکز خود گفتند و در خصوص مسائل و مشکلات خود به بحث و تبادل نظر نشستند.

افزایش تعاملات مدیران بین سازمانی جهت بهبود مسائل و مشکلات موجود، تهیه گزارش های عملکرد در قالب فصلنامه و اراده به موقع آن، برقراری نشست ها و جلسات مشترک بین مدیران HSE سازمان و شرکت های نفتی تابعه و... موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و بر اساس نظر مدیران به ترتیب اولویت، در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید تا نتایج پیگیری ها متعاقبا اعلام شود.

این سفر در روز نخست با گردهمایی مدیران مناطق آغاز و در روز دوم، با نشست مدیرعامل، مدیران ارشد و مدیران مناطق همراه شد.

گفتنی است، اجلاس روسای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سالن اجتماعات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه فارس، برگزار شد.

*اجلاس مدیران ستادی و روسای مناطق  سازمان صنعت نفت هر ساله به منظور طرح مسائل روز و اشتراک گذاری نقطه نظرات و راهکارهای لازم جهت رفع نواقص بخش های مختلف و ارتقاء اهداف عالی سازمان، صورت می پذیرد.

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۳۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید