سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۴

اخبار

اقدامات لازم جهت ایمنیِ سازه ای و غیر سازه ای درمانگاه های تحت پوشش صورت پذیرد

در نشست کمیته بحران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، پیگیری انجام اقدامات لازم جهت ایمنی سازه ای و غیر سازه ای درمانگاه های خانواده در اولویت دستور کار جلسه قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بنا به گزارش ارسالی از کارشناس واحد HSE، نظر به اینکه هدف از برگزاری جلسات کمیته بحران، رسیدگی به مسائل مهم و شرایطی است که در اثر حوادث، رخدادها و عملکردهای طبیعی و انسانی به طور ناگهانی یا غیرقابل کنترل به وجود می آید و موجب ایجاد مشقت و سختی به درمانگاه هایخانواده بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان یا جامعه انسانی آن می گردد، بر طرف کردن آن نیاز به اقدامات اضطراری، فوری و فوق العاده دارد و این امر با تشکیل تیم کمیته بحران بصورت دوره ای و با برنامه ریزی های مربوطه برگزار می شود و ماحصل آن میتواند به صورت پیشگیرانه و یا اقدامات اصلاحی در کاهش آسیب پذیری  و بالابردن شاخص ایمنی درمانگاه ها کمک نماید.

 

اقدامات لازم جهت ایمنیِ سازه ای و غیر سازه ای درمانگاه های تحت پوشش صورت پذیرد 12


در این راستا، در نشست کمیته بحران، دکتر تندر ؛ رئیس کمیته بحران و ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در خصوص آماده باش در مراکز درمانی و واحدهای تحت امر آن ها در احتمال انتشار بیماری آبله میمون مطالبی بیان کرد و این مهم را یکی از اولویت های دستور کار قرار داد.


مهندس مختارزاده؛ دبیر اجرایی کمیته بحران نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده جلسه گذشته ارائه نمود. 

 

اقدامات لازم جهت ایمنیِ سازه ای و غیر سازه ای درمانگاه های تحت پوشش صورت پذیرد 1


بر اساس این گزارش، مواردی چند در ارتباط با نگهداشت ساختمان های درمانگاه ها مانند ساختارهای سیستم های ارتباطی و شبکه های امنیتی ساختمان ها، گواهی های تست هیدرو استاتیک سیلندرهای طبی ، سیستم های فایرباکس، نقشه های ساختمانی ، تلفن های اضطراری، تعمیر و نگهداری سیستم های اعلام و اطفاء حریق ، پلکان اضطراری و ... مطرح گردید و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


همچنین مقرر شد؛ اقدامات لازم در ارتباط با ایمنی سازه ای و غیر سازه ای تمامی درمانگاه های خانواده توسط کارشناس HSE و دبیر کمیته بحران انجام شود و گزارش آن به صورت مکتوب جهت ارائه به رییس کمیته بحران و ستاد سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت ارائه گردد.


بیست و چهارمین جلسه کمیته بحران با حضور اعضاء اصلی و فرعی این کمیته در محل اتاق بحران (سالن کنفرانس) پلی کلینیک مرکزی، برگزار گردید.

 

اقدامات لازم جهت ایمنیِ سازه ای و غیر سازه ای درمانگاه های تحت پوشش صورت پذیرد 11


اقدامات لازم جهت ایمنیِ سازه ای و غیر سازه ای درمانگاه های تحت پوشش صورت پذیرد 7
اقدامات لازم جهت ایمنیِ سازه ای و غیر سازه ای درمانگاه های تحت پوشش صورت پذیرد 6
اقدامات لازم جهت ایمنیِ سازه ای و غیر سازه ای درمانگاه های تحت پوشش صورت پذیرد 5
اقدامات لازم جهت ایمنیِ سازه ای و غیر سازه ای درمانگاه های تحت پوشش صورت پذیرد 3

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۴۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید