سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۵

اخبار

مسائل بهداشتی-درمانی منطقه آغار بررسی شد + گزارش تصویری

با حضور رییس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، پیاده سازی طرح واکنش اورژانسی در شرایط اضطراری ( MERP )در منطقه ی آغار و مشکلات بهداشتی و درمانی این منطقه مورد بررسی، بحث و گفتگو قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر اساس این گزارش، رییس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به همراه دو تن از کارشناسان این مرکز از منطقه آغار بازدید به عمل آوردند و وضعیت بهداشتی آب این منطقه را نیز مورد بررسی قرار دادند.


این گزارش حاکی است، در نشست مشترک تیم بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با عوامل اجرایی و مدیران منطقه، پیرامون بازسازی درمانگاه، بروزرسانی تجهیزات و ناوگان آمبولانس، از سرگیری معاینات دوره ای کارکنان، دسترسی واحد HSE به سامانه جامع طب کار و سلامت سازمان از طریق تخصیص کد کاربری و رمز عبور و انجام مانورهای بحران مشترک بین صنعت و بخش درمان بحث و گفتگو به عمل آمد.


همچنین در این نشست، مقرر گردید بازدیدها از منظر کمی افزایش یابد و برنامه ریزی بعدی با هدف اجرای مراحل MERP از طرف آن سازمان به بهداشت و درمان اعلام شود.


*میدان گازی آغار در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز و ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی فیروزآباد در مجاورت شهر قیر قرار گرفته است، گاز این میدان پس از تجمیع در چهار مرکز جمع آوری وارد یک مرکز تفکیک شده و سپس گاز و مایعات گازی جهت فرآورش توسط خطوط لوله مستقل به پالایشگاه گاز فراشبند ارسال می شود.

 

( گزارش تصویری) 

طرح واکنش اورژانسی در شرایط اضطراری در منطقه ی آغار پیاده سازی شد 5

طرح واکنش اورژانسی در شرایط اضطراری در منطقه ی آغار پیاده سازی شد 4

طرح واکنش اورژانسی در شرایط اضطراری در منطقه ی آغار پیاده سازی شد 9
طرح واکنش اورژانسی در شرایط اضطراری در منطقه ی آغار پیاده سازی شد 8
طرح واکنش اورژانسی در شرایط اضطراری در منطقه ی آغار پیاده سازی شد 7
طرح واکنش اورژانسی در شرایط اضطراری در منطقه ی آغار پیاده سازی شد 6
طرح واکنش اورژانسی در شرایط اضطراری در منطقه ی آغار پیاده سازی شد 3
طرح واکنش اورژانسی در شرایط اضطراری در منطقه ی آغار پیاده سازی شد 2

 
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۳۱
واحد HSE |
تعداد بازدید : ۴۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید