سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۱

اخبار

نرم افزار کشوری سینا در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان آموزش داده شد

آشنایی با سطح یک نرم افزار کشوری "سینا" و آموزش اولیه این مهم، با هماهنگی واحد انفورماتیک بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، جهت مدیران و کارکنان این مرکز، صورت پذیرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، سامانه آنلاین پرونده الکترونیک سلامت یا نرم افزار کشوری سینا، به منظور تسهیل ارجاع، ارائه معاینه و خدمات اولیه پزشکی به بیماران و ارباب رجوعان در درمانگاه شماره 2 این بهداشت و درمان، طی دو روز توسط نمایندگان شرکت جزیره رویا؛ انجام پذیرفت.


بر اساس این گزارش، در این گردهمایی، آشنایی با سطح یک این نرم افزار و بیان اشکال و ایرادهای موجود در خصوص بکارگیری این مهم در محیط کاری بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان صورت گرفت و مقرر گردید تا چگونگی امکان اجرای این برنامه در واحدهای مختلف این مرکز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


بر این اساس، این نرم افزار در راستای اعتلای نظام سلامت، توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تولید و به بهره برداری رسیده و با نام سامانه نظام ارجاع نیز شناخته شده است.


گفتنی است؛ این نشست دو روزه، با حضور رییس، مدیران ارشد، کارکنان واحدهای انفورماتیک، سلامت خانواده، پذیرش، آزمایشگاه، داروخانه و مالی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و مدیر، مدیر فنی، مدیر پشتیبانی و کارشناسان شرکت جزیره رویا در سالن کنفرانس پلی کلینیک مرکزی در شیراز برگزار شد.
 
۲۲ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۵۱
انفورماتیک |
تعداد بازدید : ۵۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید